
ممنون که به یاد بودی و منو سورپرایز کردی 

ممنون که هستی 

نوشته شده در یکشنبه دوازدهم شهریور ۱۳۹۶ساعت 16:37 توسط | |
-...ما را در سایت - دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 2:24
گاهی باید در اوج نیاز نخواست ..
گاهی باید کویر شد و با همه تشنگی
منت هیچ ابری را نکشید ..
گاهی برای بودن باید محو شد ، باید نیست شد
گاهی برای بودن ؛ باید نبود …
گاهی باید چترت را برداری و رهسپار کوچه هایی شوی
که مدت هاست هیچ رهگذری از آن عبور نکرده
گاهی باید نباشی ..
نوشته شده در شنبه دهم تیر ۱۳۹۶ساعت 19:56 توسط | |
-...ما را در سایت - دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: چهارشنبه 8 شهريور 1396 ساعت: 8:24
انگار برای یکی مهم بود که ما باشیم
یا نباشیم …
-...ما را در سایت - دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: چهارشنبه 8 شهريور 1396 ساعت: 8:24